شهردار سمنان:
شهردار سمنان ضمن بیان اینکه خیران شهرساز می‌توانند به توسعه گردشگری شهر سمنان کمک کنند، گفت: با کمک خیران و ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر می‌توان زمینه رشد سمنان را فراهم کرد.
کد خبر: ۷۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 07 November 2019
خیران به توسعه گردشگری در شهر سمنان کمک کنند

به گزارش تابناک سمنان:سید محمد ناظم رضوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه مشارکت خیران شهر ساز می‌تواند در توسعه گردشگری شهر سمنان اثرگذار باشد، ابراز داشت: با بهره‌گیری از خیران و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر می‌توان زمینه رشد و توسعه پایدار سمنان را فراهم کرد.

وی ضمن بیان اینکه سالانه میلیون‌ها مسافر و زائر از این خطه برای زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم سفر می‌کنند، افزود: این ظرفیت ویژه‌ای خواهد بود تا از این طریق با انجام زیرساخت‌هایی نظیر ایجاد پارک زائر بتوانیم زمینه ماندگاری مسافران را افزایش دهیم.

شهردار سمنان ضمن بیان اینکه ظرفیت بسیار مناسبی برای اسکان آسان و امن با خدمات رفاهی و پذیرایی از زائران در ورودی غرب سمنان مورد استقبال زائران قرارگرفته است، ابراز داشت: در این کمپ سازه اقامتی دسته‌جمعی نیز برای زائران کاروانی پیش‌بینی‌شده که می‌تواند مورداستفاده زائران داخلی و خارجی قرار گیرد.

ناظم رضوی ضمن بیان اینکه همراهی خیران می‌تواند منجر به ساخت نمونه‌های مشابه از این کمپ‌ها در ورودی شرقی سمنان شود، تصریح کرد: مجموع این اقدامات باعث می‌شود تا خدمات‌رسانی به زائران با بهترین کیفیت صورت گیرد و از سویی با همراهی اوقاف می‌توان مراکز اقامتی ارزان‌قیمت در محدوده پارک‌های زائر ساخت تا به توسعه گردشگری کمک کند.

وی ضمن بیان اینکه شهرداری سمنان آماده همکاری با خیران است، افزود: احیا و بازآفرینی چند باغ‌راه و مجاری آب از سوی شهرداری سال قبل اجرا شد و چندین محله در دستور کار قرار دارد و از سویی موارد جدیدی درزمینهٔ بازآفرینی محلات شهری و باغ‌راه‌ها احصا شده که خیران می‌توانند در این زمینه اقدامات خود را انجام دهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار