مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از انجام ماهانه ۴۰ ماموریت نجات محبوس‌شدگان آسانسور در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 06 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،غلامرضا رضایی ، اظهار داشت: به طور میانگین از ۲۳۰ ماموریت امداد و نجات انجام شده در طول یک ماه ۴۰ ماموریت مربوط به محبوس مورد شدن در آسانسور است.

وی افزود: این ماموریت های عمدتا در فصل تابستان به دلیل قطعی برق شایع تر است هرچند در مواردی هم نواقص کابینه آسانسور هم منجر به اعزام نیروهای آتشنشانی به محل می شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه این حوادث منجر به انجام ماموریت امداد و نجات شده است، گفت: سازمان آتش نشانی از نظر ایمنی آسانسور منازل و واحدهای تجاری پیش از صدور تائیدیه پایان کار بررسی لازم را انجام می دهد.

این مسئول عنوان کرد: بیشتر موارد محبوس شدن در آسانسورها مربوط به مسکن مهر ها است که علت آن نداشتن تائیدیه ایمنی، دستکاری دکمه ها توسط کودکان و شمار خانواده های بیشتر بوده است.

رضایی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران ساختمان ها با همکاری اهالی ساختمان ماهیانه یا ۴۵ روز یکبار به سرویس آسانسور به منظور رفع نقص اقدام می کنند با این حال شمار زیادی از مدیران ساختمان نسبت به این موضوع بی توجه هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار