فرمانده انتظامی نظرآباد گفت: کودک سه ساله ساوجبلاغی که به همراه خودرو پدرش توسط یک سارق ربوده شده بود سالم به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۷۹۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ 04 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ  علی سلیمانی اظهارداشت: ماموران پلیس نظرآباد در پی کسب گزارشی مبنی بر یک فقره سرقت خودرو «ریو» در محدوده شهرستان ساوجبلاغ و ربوده شدن کودک سه ساله در داخل خودرو  بلافاصله وارد عمل شده و تمام محورهای ورودی و خروجی شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ را تحت کنترل و نظارت خود درآوردند.
جست و جو برای کشف خودرو مسروقه ادامه داشت که ماموران گشت کلانتری نظرآباد در نزدیکی روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ  دختر بچه سه ساله را که درکنار جاده گریه کنان رها شده بود، پیدا کردند.  
ماموران پس از تماس با والدین کودک و اطمینان از این که وی همان کودک ربوده شده داخل خودرو است، به ماموریت خود ادامه داده و در نهایت خودرو مسروقه  را که به سمت شهرستان نظرآباد درحال حرکت بود شناسایی و موفق به توقف خودرو و دستگیری سارق شدند.
متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد که حین تردد متوجه یک دستگاه خودرو «ریو» روشن  مقابل یک فروشگاه در ساوجبلاغ می شود که آن را به سرقت می برد که پس از مدتی متوجه کودک خوابیده در صندلی عقب خودرو  شد .

سارق این کودک را در حاشیه جاده رها می کند که توسط ماموران انتظامی به آغوش خانواده بازگشت .

 سارق که دارای چندین فقره سوابق کیفری است، برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرایم احتمالی همراه با پرونده مقدماتی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.
سه سال پیش نیز ۲ سارق در کرج یک دستگاه پراید را حین ورود به داخل پارکینگ ربودند که پس  از مدتی متوجه وجود یک دختربچه سه ساله به نام «ستایش»  در صندلی عقب خودرو می شوند که این خودرو را در یکی از کوچه های اطراف رها کردند و ستایش به همراه خودرو به خانواده اش باز گشت.

شهرستان های نظرآباد و ساوجبلاغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارند.

برچسب ها: سارق ، کودک ، نظرآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار