امروز راهپیمایی ۱۳ آبان در حالی برگزار می شود که شاهد حضور پر شور نسل چهارمی‌ها در شهر کرج هستیم.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 04 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ اینجا البرز دیار فهمیده های 13 ساله است، اینجا کرج، شهر لاله های گلگون کفنی است که 13 آبان را رقم زدند تا روز ملی مبارزه با استکبار با گذشت سال ها از بزرگترین انقلاب معاصر، همچنان لرزه بر تن دشمنان ایران بیاندازد.

امروز نه تنها دانش آموزان بلکه اقشار مختلف در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت خواهند کرد تا به آمریکا اعلام کنند، اگر چه تحریم ها ممکن است عرصه زندگی را بر آنها تنگ کرده باشد اما دست از حمایت جمهوری اسلامی بر نخواهند داشت و نظام ولایی ایران تحت تاثیر تنگناهای دشمن قرار نمی گیرد.
 
اینجا میدان توحید کرج است، مردم شهر کرج آمده اند تا با شعار یکپارچه " استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سراغاز افول و فروپاشی آمریکا"، بار دیگر به سیاست های قدرمآبانه این کشور نه گفته و به غربگرایان داخلی نشان دهند 40 سال مقاومت قابل مذاکره نیست.

از برنامه های شاخص راهپیمایی ۱۳ آبان در استان البرز را همخوانی سرود استکبارستیزی دانش آموزان دبیرستان دخترانه رضوان در کرج و فردیس و قرائت بیانیه گام دوم انقلاب است.

همچنین در مسیر راهپیمایی نیز غرفه های فرهنگی و تربیتی در زمینه رویدادهای ۱۳ آبان سال ۵۷ برپا شده و مراسم یوم الله ۱۳ آبان در کرج و ۱۶ شهر دیگر استان البرز در حال برگزاری است.

برچسب ها: راهپیمایی ، 13 آبان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار