آیین معارفه فرماندار ایذه روز یکشنبه در سرسرای اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 04 November 2019

در این نشست که با حضور ناظم ثبوتی مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان برگزار شد، مصطفی سمالی‌زاده پس از ۲۳ ماه از سمت فرمانداری ایذه تودیع و حسین لامی‌زاده به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان در این آیین با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند امسال بیان کرد: انتخابات به عنوان یک امر بسیار مهم و تثبیت کننده برای نظام و انقلاب به شمار می‌رود و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با شور و اهمیت بالایی برگزار شده است.

وی از ورود به فضای انتخاباتی سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه تا زمان آغاز ثبت‌نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی برای حضور در انتخابات چند روز دیگر زمان باقی مانده است، لازم می‌دانیم از هم اکنون با اگاهی از وظایف خود در جهت دفاع از آرای مردم تلاش کنیم.

مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان بر لزوم اجرای قانون در انتخابات تاکید کرد و گفت: آرای مردم نزد ما امانت هستند و آن‌گونه که مردم انتخاب کرده‌اند، نتیجه انتخابشان باید به دستشان برسد.
وی ادامه داد: امنیت و آرامش لازمه اداره امور است و خوشبختانه از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت کشور ما با شکست روبه رو شده است.

باید برای مردم تلاش کنیم و کنار آنها باشیم

سرپرست فرمانداری ایذه نیز در این نشست گفت: هر مسئولی در هر سمتی مشغول به کار شود باید با جان و دل پای کار بایستد؛ من از امروز فرزند ایذه هستم و برای تعالی این شهرستان تلاش خواهم کرد.

حسین لامی زاده افزود: با کمک همه می‌توان کارهای خوبی انجام داد و در مسیر درست قدم برداشت؛ مردم ایذه شایسته‌ بهترین‌ها هستند و تلاش می‌کنیم که رضایت آنها را جلب کنیم.

وی ایذه را در حوزه انتخابات جزو مناطق حساس در خوزستان دانست و ادامه داد:  این دیدگاه به دلیل برخی موارد است که در گذشته رخ داده است؛ ما باید با تلاش بین مردم اعتمادسازی کنیم.

در چهار سال گذشته به ترتیب علی‌جان علیخانی، محسن بیرانوند و مصطفی سمالی‌زاده سه فرماندار ایذه بودند که اکنون حسین لامی زاده به عنوان فرماندار چهارم روی کار آمد.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری اهواز واقع است. جمعیت این شهرستان  طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، حدود ۱۹۸ هزار نفر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار