معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ادوار مختلف انتخابات ،موجب استحکام پایه های کشور شده تاکید کرد:  انتخابات و حضور حداکثری مردم  حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی و پیام مقاومت ملت ایران است.
کد خبر: ۷۹۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰ 03 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ محمدابراهیم الهی تبار در نشست استاندار و معاونین استانداری با دبیران احزاب استان در استانداری کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات همواره پشتوانه مسئولان کشور در عرصه بین الملل و موجب نشاط سیاسی و اجتماعی بوده است.

وی با اشاره به شرایط خاص انتخابات اسفندماه تصریح کرد: این انتخابات حائز اهمیت است چرا که در این دوره تهدیدها و تحریم ها و کاهش تاب آوری اجتماعی مدنظر دشمن بوده و این انتخابات حرکت پرقدرتی برای تضمین امنیت ملی و ادامه راه مقاومت ملت ایران است.

 رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: از زمان حرکت جدید استکبار علیه جمهوری اسلامی با خروج از برجام انتخاباتی را نداشتیم .این حرکت در سه محور جنگ اقتصادی جنگ روانی و ایجاد بحرانها  وتنش های اجتماعی بود.

الهی تبار با تاکید بر نقش آفرینی احزاب در ارتباط معنادار دولت و مردم و مشارکت حداکثری افزود: مشارکت حداکثری الزامات خود را دارد. می طلبد ستاد انتخابات و  شورای نگهبان از منافع داوطلبین و مردم دفاع کنند و حق الناس رعایت شود.

وی با بیان اینکه هرچه حق انتخاب بیشتر شود مشارکت بیشتر میشود خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس از دهم آذر ماه رسما با تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام از داوطلبان شروع خواهد شد و تا دوم اسفندماه این فرایند ادامه خواهد داشت.

الهی تبار افزود: مشارکت،سلامت، امنیت و رقابت سیاست و محورهای کلی ما در انتخابات است.یکی از الزامات مشارکت حداکثری، وجود سلائق مختلف و بالا بردن قدرت انتخاب مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین با تاکید بر  نقش آفرینی هر چه بیشتر احزاب در توسعه استان اظهار  داشت:کار و فعالیت احزاب تنها منحصر به فعالیت های سیاسی نیست و می طلبد که فعالین حزبی در حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز ورود پیدا کنند.

الهی تبار تاکید کرد:دولت تدبیر و امید در حوزه سیاسی عملکرد مطلوبی داشته و خانه های احزاب در این دولت شکل گرفت. احزاب نیز در این دولت سامان یافته و بیشتر احزاب صاحب مجوز شدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در پایان با تقدیر از تلاش های مردم کرمانشاه در اربعین حسینی گفت: در این ایام بیش از دومیلیون زائر وارد استان کرمانشاه شدند و خوشبختانه با کمک و عنایت مسئولان مرز خسروی بازگشایی شد و نقش خود را بخوبی ایفا کرد.

الهی تبار همچنین با تبریک میلاد نبی اکرم،یکی از زیبایی های استان را وجود قومیت ها و مذاهب دانست که علیرغم تنوع توانسته اند چهره ای مسالمت آمیز را به نمایش بگذارند و منشأ تحول هستند.



 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار