رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: در هفته پژوهش باید بتوانیم به هدف اصلی خود که نزدیک شدن هرچه بیشتر دانشگاه و محیط های پژوهشی به فعالین اقتصادی در عرصه های مختلف است، برسیم.
کد خبر: ۷۹۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 03 November 2019

امید حاجتی در کارگروه پژوهش و فناوری خوزستان که امروز (۱۲ آبان) در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هفته پژوهش و فناوری در هفته پایانی آذرماه و از ۲۳ تا ۲۸ آذر برگزار خواهد شد. مهم این است که بتوانیم به هدف اصلی خود یعنی نزدیک شدن هرچه بیشتر دانشگاه و محیط های پژوهشی به فعالین اقتصادی در عرصه های مختلف برسیم.

وی افزود: در هفته پژوهش باید سعی کنیم فضایی ایجاد کنیم که متقاضیان و عرضه کنندگان کالا بیشتر و بهتر بتوانند به هم نزدیک شوند. در این هفته باید فضایی ایجاد شود تا ضمن اینکه دستگاه های مختلف با دستاوردهای پژوهشی آشنا می‌شوند، شرایط ایجاد تفاهم‌نامه بین حوزه صنعت و دانشگاه در زمینه های کشاورزی، گردشگری و... فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: درصورتی که در دانشگاه شهید چمران اهواز محدودیتی برای حضور دستگاه ها در نمایشگاه هفته پژوهش وجود نداشته باشد، بهتر است امسال نمایشگاه هفته پژوهش در دانشگاه شهید چمران اهواز برپا شود.

حاجتی در پایان گفت: بهتر است هفته پژوهش به صورت یکپارچه برگزار شود و تنها یک هفته، هفته پژوهش باشد. باید سعی شود جنبه های نوآورانه بیشتری نسبت به سال گذشته ارائه شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار