کد خبر: ۷۹۳۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 03 November 2019
فرمانده انتظامي استان از دستگیری 4 سارق و 2 مالخر با اعتراف به بیش از 15 میلیارد ریال سرقت طلا و جواهر در یاسوج خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" در جزئیات این خبر  اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
وی افزود :کارآگاهان پلیس آگاهی استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده وتخصصی 4سارق و 2 مالخر را که از استان های همجوار بودند شناسایی و اخذ نیابت قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه و ضربتی به صورت جداگانه دستگیر کردند.
سردار انصاری تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه بزه انتسابی خود را انکار که در نهایت با مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به 4 فقره سرقت منازل به  ارزش بیش از 15 میلیارد ریال طلا و جواهر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و یا اطلاع از اقدام اینگونه افراد بلافاصله با سامانه پلیسی 110 تماس بگیرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار