امام جمعه فردیس انتقاد کرد؛
امام جمعه فردیس ضمن انتقاد از رئیس شورای شهر فردیس، گفت: وی مدارک شهردار منتخب را به وزارت کشور ارسال نکرده است.
کد خبر: ۷۹۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ 02 November 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی با اشاره به اینکه تایید صلاحیت شهردار منتخب در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر توسط وزارت کشور انجام می شود، اظهار کرد: رئیس شورای اسلامی شهر فردیس باید پس از انتخاب «محمد خسروزاده» به عنوان شهردار منتخب، مراتب را به وزارت کشور اعلام و مدارک مورد نیاز را ارسال می کرد که این اقدام انجام نشده است.

وی در ادامه افزود: به نظر بنده رئیس شورای اسلامی شهر فردیس اقدامی خلاف قانون را در پیش گرفته است.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه استاندار، هیئت حل اختلاف و نمایندگان مردم، شورای اسلامی شهر فردیس را به حال خود رها کرده اند، گفت: مسئولان باید برای جلوگیری از تضییع حقوق مردم در راستای رفع مشکلات شورای اسلامی شهر تلاش کنند.

منوچهر غفاری شهردار اسبق فردیس تیرماه امسال استعفا داد، وی پیش‌تر اعلام کرده بود؛ بخش قابل‌توجهی از اختلافاتی که میان شهردار و اعضای شورای شهر وجود دارد که کار را به اینجا رسانده مربوط به انتصابات وی بوده است.

شورای شهر فردیس پس از استعفای غفاری وارد فاز انتخاب شهردار شد و مهدی فاطمی از مدیران باسابقه شهرداری کرج را به وزارت کشور معرفی کرد اما در نامه‌ای که دهم مهرماه به شورای شهر ارسال شد وی فاقد شرایط احراز معرفی شد.

شورای شهر فردیس برای بار دوم دست به انتخاب شهردار زد و از میان سه کاندیداهای راه یافته به مرحله پایانی «محمد خسروزاده» با پنج رای به عنوان شهردار منتخب فردیس معرفی شد.

اکنون موضوع تایید یا رد هفت سال سابقه مدیریتی محمد خسروزاده که یکی از شرایط احراز برای شهردار شدن است، نقل محافل عمومی است. حسن افتخاریان، رئیس شورای شهر فردیس نهم آبان‌ماه موضوع عدم ارسال مدارک شهردار منتخب به وزارت کشور را تایید کرده بود، موضوعی که از سوی امام جمعه فردیس مورد انتقاد قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار