استاندار كرمانشاه گفت: اربعین حسینی عرصه‌ای عظیم برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۷۹۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 31 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست شورای ترویج فرهنگ و ایثار که با حضور دکتر الهی تبار معاون سیاسی و امنیتی استاندار، سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، فلاحی مشاور استاندار در امور ایثارگران، فرماندار کرمانشاه و مدیران مجموعه ها، دستگاه‌ها و ادارات استان برگزار شد؛ اظهار داشت: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید برای همه دستگاه‌های استان برنامه تدوین کند و تاثیرات این برنامه‌ها و این فرهنگ باید در بستر جامعه نهادینه شود.

وي تصريح كرد: مردم ما توانسته‌اند در دوران‌های مختلف مانند دوران دفاع مقدس، تهدیدهای بزرگ را تبدیل به فرصت کرده‌اند.

وي همچنين بيان داشت: اربعین حسینی عرصه بسیار بزرگی برای معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است که باید به جامعه معرفی شود و در ایام اربعین رفتار و کردار زائرین حسینی و خادمین موکب‌ها بیانگر فرهنگ ایثار و شهادت بود. آن‌ها با ایثار و اخلاص تمام در این راه قدم گذاشتند و به زائران حسینی خدمات ارائه دادند‌.

نماينده عالي دولت در استان ادامه داد: در ایام اربعین پیرزن‌ها و پیرمردهای ۸۰ ساله با اراده‌ای پولادین مسیر پیاده‌روی اربعین را طی کردند. شکوه اراده‌های اینچنینی را باید به عنوان جلوه‌ای از فرهنگ ایثار به جامعه معرفی شوند.

مهندس بازوند اظهار داشت: اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل از امکانات خود در فضای مجازی برخوردارند که باید  برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از آن استفاده کنند.

وي گفت: مجموعه‌هایی مانند آموزش و پرورش، نماز جمعه، صداوسیما، فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اختیار دارند که باید به بهترین شکل از آن بهره گرفته شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار