فریبرزکرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه ازآمادگی و تجهیز ۵۰ اکیپ در رادار خانه ها، گردنه ها و مسیرهای پر ترافیک برای فصل زمستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 31 October 2019

فریبرز کرمی در خصوص نامحسوس بودن خط کشی جاده ها، در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: در ایام اربعین کلیه جاده را خط کشی کردیم. اما در بارندگی شدید، دید کاهش می یابد و خط کشی ها مشخص نیست. همچنین در این ایام تمام تابلوها را تعویض، علائم را به روز و نیوجرسی قرار داده ایم.

وی افزود: با توجه به وضعیت راه ها، ما اکنون یکی از راه ها به روز کشور را داریم و در تمامی راه ها نیوجرسی و جدا کننده قرار داده و مسیرها را با نیوجرسی و خاکریز ایمن سازی کردیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تمامی فعالیت ها زمستانی و تابستانی راه ها به روز رسانی شده است، خاطر نشان کرد: آمادگی کامل برای ورود به زمستان را داریم و در ایام اربعین، با افتخار یکی از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی بودیم که برای زوار سنگ تمام گذاشتند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، با تشریح فعالیت ها حمل و نقل برای ورود به زمستان، عنوان کرد: برای حمل و نقل و جابجایی بار و مسافر همیشه آماده هستیم. اما برای ورود به زمستان باید ماشین آلات را به روز، مایحتاج مثل شن نمک، تابلوهای برف روب، نیازمندیهای ناوگان‌ها برای ضد یخ روغنی و تمام وسایلی که در زمستان ناوگان حمل و نقل و جاده نیاز است داشته باشد در دستور کار قرار دادیم. 

کرمی در پایان با بیان اینکه در سطح استان کرمانشاه کمتر از ۳۰ درصد ظرفیت ناوگان حمل و نقل استفاده می شود، تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد ظرفیت ناوگان و بار و مسافر خالی است و مسافری وجود ندارد که صد در صد فعالیت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار