فرماندارشهرستان کرج به همراه استاندارالبرز از سایت تجمیع صندوق های اخذ رأی بازدید بعمل آورد و گفت: کلیه الزامات برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان کرج مهیا و پیش بینی شده است، در این راه به حاشیه ها نمی پردازیم و اگر افرادی به فکر اخلال گری در برگزاری انتخابات باشد مقابلشان ایستاده و برابر قانون برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۹۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 30 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور در جریان بازدید از سایت مرکز فنی و حرفه ای شهید خدایی (محل توزیع و تجمیع صندوق های اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی) که مهیای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه می شود، آخرین وضعیت امکانات و تجهیزات را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: همانطور که استاندارمحترم نیز تأکید دارند تلاش شده تا در مدت باقی مانده بتوانیم پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی آبرومندانه را در شهرستان کرج داشته باشیم.

وی در ادامه با هشدار به اخلال گران در برگزاری انتخاباتی سالم و بی حاشیه تصریح کرد: با هرگونه اخلال گری در امر برگزاری انتخابات بدون مماشات برابر قانون، برخورد خواهیم کرد.

فرماندار کرج با تأکید بر اینکه ملاک عمل ما در برگزاری انتخابات پیش رو کتاب قانون است، تأکید کرد: با غوغاسالاری ها و حاشیه سازی ها هم کاری نداریم به هیاهوها و شایعات نیز اهمیتی نمیدهیم، همه دستگاه های نظارتی و امنیتی در کنارهم هستیم و ملاک عمل مان نیز اجرای قانون انتخابات خواهد بود.

معاون استاندار با اشاره به اینکه به فرمان رهبر عزیزمان به دنبال ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هستیم، اضافه کرد: تعامل خوبی با هیات محترم نظارت بر انتخابات در استان وجود دارد و با تأکیدات استاندارمحترم با رعایت اصل بی طرفی به حول و قوه الهی، انتخاباتی با شکوه و بدون حاشیه را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: همه ملزومات و تجهیزات مورد نیاز برگزاری انتخابات با شکوه در شهرستان کرج پیش بینی شده است و از همکاری مدیرکل فنی و حرفه ای و رییس مرکز شهید خدایی در سایت ستاد تجمیع صندوق های اخذ رأی کمال تشکر را دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار