رئیس سازمان صمت اردبیل عنوان کرد؛
اردبیل - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از راه اندازی شهرک معدنی در منطقه با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 29 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، رامین صادقی در جلسه شورای معادن استان اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه با توجه جدی به راه اندازی صنایع تبدیلی در بخش معدن شاهد اشتغال بیش از گذشته در این بخش هستیم.

وی با استقبال از طرح‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، افزود: با فراهم شدن شرایط برای نخستین بار شهرک خصوصی معدنی در منطقه افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: فاز نخست این شهرک با سرمایه گذاری یکصد میلیارد تومانی همراه خواهد شد که اشتغال ۱۰۰ نفری را نیز در پی دارد.

وی تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در بخش معدن می‌تواند نوید دهنده به نقطه عطف رسیدن ارزش افزوده اقتصادی باشد.

صادقی از برنامه ریزی برای احداث کارخانه تولید کنسانتره مس در استان خبر داد و یادآور شد: فرآوری عناصر معدن از جمله دیگر موارد حائز اهمیت در استان اردبیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: از جمله ویژگی‌های بارزی که در استان اردبیل شاهد آن هستیم برخورداری از معادن غنی و خدادادی بوده و باید از چنین بستری به بهترین شکل ممکن برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی بهره گرفت.

صادقی تصریح کرد: مطالعات اساسی در زون‌های معدنی استان اردبیل نیازمند ارتقا بوده تا طرح‌های سرمایه گذاری و دارای توجیه بر اساس قوانین اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار