رئیس مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: از مجموع حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز این استان بیش از ۹ هزار نفر در مدارس غیرانتفاعی تحصیل می کنند.
کد خبر: ۷۹۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 28 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ولی رستمی مهر  شمار مدارس غیر انتفاعی این استان را ۱۴۰ مدرسه در سه مقطع تحصیلی عنوان کرد و گفت: ۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در این مدارس تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه نرخ افزایش شهریه مدارس غیر انتفاعی این استان سال جاری ۲۹ درصد است، افزود: افزایش بیش از این نرخ در برخی مدارس به علت ترمیم شهریه پارسال است که به میزان پایین محاسبه شده بود.

رئیس مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: شهریه مدارس غیر انتفاعی بر اساس سه معیار نظیر اجاره بها، دستمزد کارکنان و نرخ شهریه سال تحصیلی گذشته محاسبه می شود.

رستمی مهر ادامه داد: با توجه به اینکه برخی مدارس غیر انتفاعی سال تحصیلی گذشته افزایش چشمگیری برای افزایش شهریه نداشته و نرخ پایینی محاسبه کرده اند، برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در قالب ترمیم شهریه مجاز به افزایش بیشتر از نرخ ۲۹ درصدی قانونی شده اند.

رئیس مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: بر اساس محاسبات انجام گرفته این استان کمترین میزان افزایش نرخ شهریه مدارس غیر انتفاعی را در کشور داراست.

رستمی مهر یادآور شد: ۹ درصد جمعیت دانش آموزی این استان در سال تحصیلی جاری در مدارس غیر انتفاعی ثبت نام و در حال تحصیل هستند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار