رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج گفت: تولیدکنندگان پوشاک اطلاعات کمی در خصوص طرح‌های شیطان پرستی و فرقه‌های ضاله دارند و برخی سفارش‌دهندگان از نبود آگاهی و اطلاعات کم استفاده و طرح‌های نامتعارف شیطان‌پرستی و فرقه‌های ضاله را سفارش می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ 28 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ میر اسماعیل صدیق گفت: در کرج سه اتحادیه مربوط به پوشاک وجود دارد، اتحادیه‌های تولیدکنندگان پوشاک، پیراهن‌دوزان و تریکو، پوشاک را تولید کرده و فروشندگان آن را عرضه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: برخی سفارش دهندگان از نبود آگاهی و اطلاعات کم تولیدکنندگان و چاپ کنندگان پوشاک استفاده و طرح‌های نامتعارف شیطان پرستی و فرقه‌های ضاله را به اتحادیه‌های مربوط سفارش می‌دهند، تولید کنندگان و خیاطان هم به دنبال دریافت سفارش هستند، قبول می‌کنند.

صدیق افزایش نظارت را امری ضروری دانست و اظهار کرد: باید نظارت بر تولید را بیشتر کنیم چون تا تولیدی نباشد واحد صنفی هم چیزی عرضه نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد عرضه کنندگانی مانند صفحه‌های اینترنتی و دست فروشان، شو های خصوصی هستیم که عضو اتحادیه نیستند پس نظارتی هم بر آنها نیست.

وی افزود: البته تولیدی‌ها و چاپخانه‌های غیرقانونی و به اصطلاح زیر زمینی وجود دارد که باید به فعالیت آنها هم توجه شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان پوشاک کرج گفت: تهاجم فرهنگی از ما جلوتر حرکت کرده و مد جامعه ما را تعیین می‌کند، ما نباید از این موضوع غافل شویم. متاسفانه طراحی پوشاک در کشور متولی مشخصی ندارد و هرکس اظهار ریاست بر این مسند را دارد. باید از طرح‌های ایرانی_اسلامی و به روز استفاده کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی در پایان وجود سه اتحادیه مرتبط با پوشاک را تا حدودی مشکل ساز دانست و افزود: انتظار می‌رود با استان شدن منطقه البرز فکری هم به حال این وضعیت شود، وجود سه اتحادیه مرتبط با پوشاک باعث صرف هزینه و موازی کاری‌های بسیاری شده است که به نظر می‌رسد با تجمیع این سه اتحادیه نظارت بیشتر و کیفیت هم افزایش پیدا کند.

اخیراً  با همکاری تعزیرات حکومتی البرز، بازرسی اصناف و اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز چند واحد عرضه کننده پوشاک نامتعارف پلمب و چند نفر هم در این رابطه دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار