رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از حریق کارگاه یونولیت و پلاستیک در محدوده محمدشهر کرج خبر داد و گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
کد خبر: ۷۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 28 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از حریق کارگاه یونولیت و پلاستیک در محدوده محمدشهر کرج خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 22:55 شامگاه یکشنبه به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: با توجه به وسعت حریق و احتمال مصدومیت جمعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و تا به این لحظه مصدومی با مشکل سوختگی به کارشناسان اورژانس مراجعه نداشته است.

بابایی مطرح کرد: هفت نفر از حاضرین در محل و عوامل امدادی آتش نشانی مشکل تنفسی داشتند که 6 تن از آن ها توسط سه دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند و یک نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شد.

وی اظهار کرد: کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران البرز تا پایان عملیات در محل حادثه حضور داشته و جهت بررسی وضعیت بیماران در بیمارستان حضور یافت. علت وقوع حادثه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار