معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی :
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد: 18 هزار و 511 حامی در استان مرکزی حمایت از هفت هزار كودك نيازمند را در قالب طرح ايتام و محسنين عهده‌دار هستند.
کد خبر: ۷۹۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳ 27 October 2019

به گزارش تابناک مرکزی نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امدادمرکزی شاپور جلالی ، معاون توسعه اشتغال کمیته امداد استان مرکزی  با بیان اینکه  مردم استان مركزي در امور خير و خداپسندانه پيشتاز بوده اند ، گفت: در حال حاضر 18 هزار و 511 حامی در استان مرکزی حمایت از  هفت هزار كودك نيازمند را در قالب طرح ايتام و محسنين عهده‌دار هستند.

وی افزود: در 6 ماهه امسال بیش از 9 میلیاردو 500 میلیون تومان توسط حامیان به کودکان ایتام و محسنین کمک شده است.

وی یادآور شد: در 6 ماهه سال 97 تعداد 17 هزارو 911 حامی حمایت از 2103 کودک یتیم و 4485 کودک محسنین را عهده‌دار بوده و 6 میلیاردو 383 میلیون تومان به کودکان کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر2048 فرزند یتیم و 4614 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند ، گفت: کمک‌های  مادی و معنوی خیران در کمک به این فرزندان و ارتقای سطح زندگی آنها در تمامی بخش‌ها مؤثر است.

جلالی در پایان گفت:  این استان درکمک‌های پرداختی به ایتام و طرح محسنین رتبه هشتم کشور و در رقم دریافتی حامیان، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار