رئیس تعزیرات حکومتی دامغان:
رئیس تعزیرات حکومتی دامغان از مختومه شدن ۷۳۳ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: متخلفان اقتصادی این پرونده‌ها محکوم به پرداخت سه میلیارد و ۸۰ میلیون ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۷۹۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 26 October 2019

متخلفان اقتصادی در دامغان ۳.۸ میلیون ریال جریمه شدند

به گزارش تابناک سمنان: سید علی‌اصغر میر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۳۳ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان رسیدگی و مختومه شده است، اظهار داشت: در این راستا متخلفان اقتصادی درمجموع سه میلیارد و ۸۰ میلیون و ۳۰۷ هزار ریال جریمه و محکوم به پرداخت شدند.

وی با اشاره به اینکه در بخش تخلفات کالا و خدمات در این مدت ۵۳۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی دامغان تشکیل‌شده است، افزود: سه مورد پرونده از قبل باقی‌مانده بود که درمجموع ۵۴۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد.

تشکیل ۱۸ فقره پرونده قاچاق کالا در دامغان

رئیس تعزیرات حکومتی دامغان بابیان اینکه متهمان این پرونده‌ها به پرداخت یک میلیارد و ۱۴۶ میلیون و ۱۴۴ هزار ریال جریمه محکوم شدند، تصریح کرد: عدم درج قیمت، گران‌فروشی، تقلب و کم‌فروشی مهم‌ترین تخلفات اقتصادی است که منجر به ارائه شکایت و تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی شد.

میر محمدی از تشکیل ۱۸ فقره پرونده قاچاق کالا در دامغان خبر داد و گفت: در شش ماه ابتدای سال ۱۶ فقره از پرونده‌های قاچاق کالا در دامغان رسیدگی شد و متهمان این پرونده‌ها به یک میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۸۲ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی مقابله با پدیده قاچاق را در دستور کار دانست و اضافه کرد: زغال، چوب تاغ، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و لوازم خوردنی و آشامیدنی از عمده‌ترین کالاهای قاچاق کشف‌شده در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۱۷۵ فقره پرونده تخلف جرائم ویژه بهداشت، دارو و درمان در این مدت رسیدگی شده است، خاطرنشان کرد: متخلفان این بخش از جرائم به ۱۴۶ میلیون و ۸۰ هزار ریال جریمه محکوم شدند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار