تابناک / نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اجتماع میلیونی آزادگان جهان در اربعین، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی انداخته است.
کد خبر: ۷۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ 24 October 2019
تابناک / نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: اجتماع میلیونی آزادگان جهان در اربعین، رعب و وحشت را در دل استکبار جهانی انداخته است.

 

اجتماع میلیونی آزادگان جهان در اربعین، رعب و وحشت در دل استکبار جهانی انداخته است

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به راهپیمایی پرشور اربعین امسال گفت: راهپیمایی اربعین نشان‌دهنده همدلی و انسجام مسلمانان و در بعد وسیع‌تر، آزادگان جهان است که از ملل مختلف از آسیا و اروپا و آمریکا در این مراسم جمع می‌شوند. 

وی افزود: ماهیت اقدام اباعبدالله در عاشورا و تسلیم نشدن در برابر یزید و به طور کل حریت و آزادگی آن امام همام برای همه آزادگان جهان قابل تحسین و احترام است. 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: اجتماع بیش از بیست میلیونی آزادگان جهان در اربعین، رعب و وحشتی را در دل استکبار جهانی انداخته و به این خاطر هر ساله سعی دارند با ایجاد رعب و وحشت و ناامن جلوه دادن کشور عراق برای استقبال از زائران، مانع از این حضور پرشور شوند و با این کار خود راهپیمایی اربعین را به حاشیه برانند. 

داداشی خاطرنشان کرد: علاوه بر ایجاد ناامنی ما شاهد هستیم که استکبار به رهبری آمریکا در فضای رسانه‌ای سعی در ممانعت و جلوگیری از حضور زائران در این مراسم را داشت که برخلاف این تلاش‌ها، حضور راهپیمایان اربعین در مراسم امسال به مراتب پرشورتر از سال قبل بود. 

وی افزود: نکته مورد تأکید این است که باید این اتحاد و انسجام در مراسم راهپیمایی اربعین در حوزه‌های دیگر نیز متبلور شود و ما شاهد تسرّی آن به حوزه‌های مختلف اعم اقتصادی و ... باشیم. 

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پایان با بیان اینکه یکی از امتیازات راهپیمایی اربعین، مردمی بودن و عدم نفوذ و دولت‌ها و حکومت‌ها در آن است، گفت: این حضور پرشور و میلیونی دارای ابعاد وسیعی است و باید این ابعاد به مردم معرفی و تبیین شود و نباید تنها به گزارش خبری صرف از این مراسم اکتفا کرد و این حرکت عظیم مردمی باید از ابعاد مختلف مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار