‌‌بسیج‌ ‌دانشگاه‌ آزاد‌ کرج در و‌اکنش به رهن خانه‌های چند صد‌میلیونی برای ‌مسئولان غیر‌بومی‌ استان البرز، خواستار پاسخگویی و شفافیت مسئولان‌ ‌‌شد.
کد خبر: ۷۹۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 24 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ در پی اتفاقات اخیر در شورا شهر کرج‌ بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با صدور بیانیه ای اعلام کرد: چندی است که اخبار گوناگونی پیرامون شهردارهای فعلی و سابق و اسبق کلان شهر کرج و اعضای شورای شهر و تصمیمات عجیب آنها برای بیت‌المال به گوش می رسد.

در این بیانیه آمده است: در هرمنطقه ای که جمعیتی زندگی می‌کند، یکی از اقتضائات زندگی جمعی، تشکیل شورا و مشورت به منظور اداره امور و حل مشکلات است، لذا برا این اساس شورا ی شهرها جایی هستند که به نیابت از دولت! اداره امور شهر و حل مشکلات و دغدغه های مردم را برعهده دارند.

این بیانیه می‌افزاید: اکنون چندی است که اخبار گوناگونی پیرامون شهردارهای فعلی و سابق و اسبق کلان شهر کرج و اعضای شورای شهر و تصمیمات عجیب آنها برای بیت‌المال به گوش می‌رسد؛ ‌از هزینه‌های مسواک 400 هزار تومانی در سنوات قبل توسط شهرداری برای سفر یک روزه رئیس جمهور ‌به کرج که بگذریم، حال به بازی رسانه‌ای ‌اعضای‌ شورای‌ شهر‌ کرج می‌رسیم که همه‌مان می‌دانیم فقط یکی از اختیارات آنها انتخاب شهردار است.‌

در این بیانیه تصریح شده است: حالا که با وجود تذکرات مکرر ‌مقام‌ معظم‌ رهبری مبنی بر دوری از اشرافی‌گری؛ بحث رهن خانه‌های چند صد میلیونی برای مدیران و مسئولان غیر‌بومی در کرج داغ شده و در کمال تعجب شاهد موافقت با چنین طرح‌هایی توسط عده‌ای در شورای شهر کرج هستیم و از طرف دیگر عده‌ای با نشان دادن مخالفت ظاهری خود با این طرح به دنبال تصویب حق‌الجلسه‌های عجیب در پشت این قضایا هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: برایمان سئوال پیش آمده که آیا واقعا این شورای شهر با توجه به فرموده ‌امام‌ راحل(ره) که فرمودند‌‌‌ "همه امور شهر را اینها اداره می‌کنند"‌، در حال اداره امور شهر و رسیدگی به مشکلات مردم هستند یا درحال اداره کردن چگونگی درآمد و مصرف بیت‌المال برای مصارف غیر ضروری و گاها نامربوط؟!

این بیانیه می‌افزاید: آیا واقعا همین‌قدر برای مردمی که برایتان احترام قائل شدند و با آمدن به پای صندوق‌های رای شما را امین خود در شهر دانستند‌، ارزش قائل می‌شوید که حتی باوجود عدم پرداخت معوقات کارکنان برخی قسمت‌ها و حتی پاکبانان زحمتکش به بحث در مورد چگونگی رهن خانه‌های گران‌قیمت و یا تصویب فلان مبلغ برای حق‌الزحمه جلسات خودتان می‌نشینید؟! با این حال چگونه می‌توان در برابر خداوند و مردمی که با عزت و شرف در تمامی عرصه‌ها پای آرمان‌های خود بودند ، پاسخگو نبود؟

‌بسیج‌ دانشجویی‌ دانشگاه‌ آزاد‌ کرج در پایان برای استیفای حقوق عمومی مردم، خواستار پاسخگویی و شفافیت مسئولان‌ و یا هر یک از اعضا شورای شهر کرج درباره دو مصوبه جنجالی اخیر ‌شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار