کد خبر: ۷۹۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۴ 24 October 2019

بنابر دریافت پیغام از مخاطبین «تابناک» خطاب به دستگاه‌های نظارتی اعلام کرد؛ یکی از مهمترین مشکلات در مسیر توسعه عمرانی استان «اداره املاک راه و شهرسازی هرمزگان» است.
متأسفانه از سال ۱۳۹۲ تاکنون معاونین املاک اداره کل راه و شهرسازی به دلایل مختلف عزل یا تغییر یافته‌اند.
به نحوی که بسیاری از پرونده‌های واگذاری املاک به سرمایه‌گذاران، واگذاری قطعات مسکونی به افراد و تفکیک آپارتمان‌های مسکن مهر و همچنین واگذاری املاک بافت‌های فرسوده شهری و ناکارآمد در سطح استان از سال ۱۳۹۲ و بعضاً قبل از آن متوقف مانده و نارضایتی شدیدی در اربابان رجوع در این حوزه به چشم می‌خورد.
شایسته است به نحوی ضعف سیستم مدیریت املاک اداره کل راه و شهرسازی استان رسانه‌ای گردد تا قدری مجموعه وزارتخانه و اداره کل راه و شهرسازی استان به خود آمده و مشکلات اهالی استان تقلیل و مرتفع شود.
لطفاً در این زمینه اگر امکان رسانه‌ای کردن موضوع را دارید به هر نحو ممکن به خصوص رسانه‌های دیداری و تلویزیون این کمک را به مردم استان هرمزگان بفرمایید.
معاونین املاک استان در سال‌های اخیر به ترتیب؛
مهندس (د) مدیرکل راه و شهرسازی استان گفته می‌شود انفصال از بدنه راه و شهرسازی است.
مهندس (ا) گفته می‌شود محکومیت کیفری دارد ناشی از ارتشا.
مهندس (ح) عنوان شده «اختلافات سیاسی و ...» داشته و گفته می‌شود دارای انفصال از خدمت در وزارت راه و شهرسازی نیز است.
دکتر (ر) مشخص نیست چه رویدادی رخ داده برایش...
هم اکنون دکتر رستم گورانی با حفظ سمت معاونت معماری و شهرسازی ، سرپرست معاونت املاک و حقوقی یعنی ایشان هم در حوزه شهرسازی و هم در حوزه املاک تمام قدرت و اختیارات را در دست دارند که احساس می‌شود زمینه فساد به شدت فراهم است... لطفاً به فریاد هم استانی‌های خودتان برسید... سپاس از تابناک
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار