امام جمعه اشتهارد دردیدار با سرپرست وپرسنل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد بر رونق بیشتر فعالیتهای فرهنگی .هنری در این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 23 October 2019
به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام داوودی گفت: شهرستان اشتهارد ظرفیتهای بسیاری در زمینه فرهنگی و هنری دارد که باید مورد شناسایی،تقویت و به سطوح بالاتر هدایت شوند.
امام جمعه اشتهارد خاطر نشان کرد: برخی فعالیتهای فرهنگی و هنری طی سالهای اخیر توسط اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آغاز شده و همچنان ادامه دارد که قطعا این فعالیتهای انجام شده کافی نیست وباید به صورت فراگیر و پایه ای با بهره گیری از اساتید برجسته از نوجوانان هم خواست تا در این فعالیتها شرکت کنند.
وی همچنین ادامه داد: برگزاری جشنواره و همایش های فرهنگی وهنری  یکی از مواردی است که موجب تشویق خانواده ها و جوانان به انجام این فعالیتهای می شود.
امام جمعه اشتهارد درپایان بر برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد.
در ادامه این دیدار رضا رنجبر کهن ، سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد ضمن قدردانی از حضور وحمایت های امام جمعه شهرستان و توجه ایشان به موضوعات فرهنگی وهنری گفت: اشتهارد سابقه کهن و با ارزشی هم در حوزه فرهنگی وهم در فعالیتهای هنری دارد، هرچند در مقاطعی این دو مقوله مهم مورد بی توجهی قرار گرفته بود ولی خوشبختانه با تغییر رویکرد مدیریتی و استان شدن البرز و در پی آن شهرستان شدن اشتهارد ،انجام برخی فعالیتهای خوب فرهنگی وهنری وحمایتهای مسئولین شهرستانی، این مهم از سوی مردم هم  با اقبال خوبی روبرو شده و امروز شاهد برگزاری کلاسهای متنوعی در زمینه های فرهنگی وهنری از قبیل نقاشی،موسیقی،تئاتر و...هستیم
وی افزود: اگر این حمایتها بیشتر شود اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اشتهارد این ظرفیت را دارد که حتی جشنواره های بزرگ استانی و کشوری را میزبانی کند.
رنجبر کهن افزود: برگزاری جشنواره ها، نمایشگاه های آثار هنری هنرمندان برجسته استانی وکشوری،جلسات شعر و...را از یکی راه های تشویق وترغیب جوانان به سمت فعایتهای فرهنی و هنری این اداره عنوان کرد. 
وی ظرفیت کانونهای مساجد شهرستان را هم بسیار با ارزش و مهم خواند و گفت: بسیاری از فعالیتهای فرهنگی و هنری را می توان با مشارکت وهمکاری این کانونها برنامه ریزی واجرا کرد و برای اجرای هرچه بهتر این برنامه ها از ظرفیت شهرک صنعتی هم بهره مند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار