اکبریان با اشاره به اهمیت حمایت از مدارس غیر دولتی گفت: امروزه در برابر مدارس فرسوده دولتی، تقویت مدارس غیردولتی که باری از دوش آموزش و پرورش بر می دارند یک امر ضروری است.
کد خبر: ۷۹۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 22 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیز اکبریان با ضروری خواندن توجه به مدارس غیردولتی در نشست شورای آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش البرز برگزار شد، گفت: ضروری است که نسبت به مدارس غیردولتی با دیدگاه دیگر نگاه کرد.

 نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه در برابر مدارس فرسوده دولتی، تقویت مدارس غیردولتی که باری از دوش آموزش و پرورش بر می دارند یک امر ضروری است.

 وی با اشاره به اهمیت ایجاد ساز و کارهای لازم در خصوص این مصوبه توضیح داد: مدارس غیردولتی متحمل بخش زیادی از وظائف آموزش و پرورش کشور در زمینه تعلیم و تربیت هستند.

 اکبریان با بیان این مطلب که فرهنگیان، آموزش و پرورش سهم ویژه ای در رشد و تعالی جامعه دارند، عنوان کرد: تعلیم و تربیت به عنوان مولفه اساسی در آموزش و پرورش است که باید برای سعادت جامعه نسبت به آن توجه ویژه ای شود.

 نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تمام دستگاه های اجرایی و مسئولان اعم از استاندار، شهردار، مدیرکل مسکن و شهرسازی نسبت به اتخاذ تمهدیدات لازم برای مدارس غیردولتی بسیج می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار