بهزاد محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه گفت:برند سازی روغن کرمانشاهی به نام کرمانشاه در دستور کار امور عشایری استان قرار گرفته است .
کد خبر: ۷۹۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 October 2019

بهزاد محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:60 درصد منابع طبیعی استان در اختیار عشایر است كه چرای دام در این مراتع علاوه براینكه موجب بالارفتن كیفیت گوشت شده موجب ارتقا فرآورده های لبنی و روغنی می شود.

 وی خاطر نشان کرد:روغن حیوانی در كرمانشاه توسط عشایر، كارخانجات و واحدهای صنعتی تولید می شود ولی بخش عمده آن به روستاها و شهرهای شمالی استان اختصاص دارد.

مدیر کل امور عشایری استان کرمانشاه ابراز داشت:توزیع این روغن در داخل كشور است، در بحث صادرات بصورت  متفرقه و بیشتر به شكل سوغات به خارج از كشور ارسال می شود .

محمدی تصریح کرد:بنا بر حسب دستور استاندار ۲ موردجز برنامه های آتی امور عشایری استان کرمانشاه قرار‌گرفته ، یکی بحث برند سازی روغن کرمانشاهی به نام کرمانشاه با توجه به همکاری و تلاش های عشایر استان طی جلسه ای که دردفتر معاونت استانداربرگرار شد مورد بررسی قرار گرفت .

وی ابراز داشت:برنامه دیگر امور عشایری که مورد تاکید استاندار بود موضوع از پشم تا فرش است که بصورت ویژه در حوزه عشایری در دستور کار قرار گرفته شده است .

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار