مراد علی تاتار درگفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: در روز اربعین حسینی از مرز خسروی تا حوالی ساعت ۲۰.۳۰ شب گذشته ۲۷ مهرماه بیش از۱۷ هزار نفر زوار حسینی از مرزخسروی وارد کشور شدند.
کد خبر: ۷۸۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 20 October 2019

مرادعلی تاتار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در روز اربعین حسینی از مرز خسروی  حدود ۲۵۰ نفر از مرز خسروی خارج  وبه سمت عتبات عالیات رفتند .

وی خاطر نشان کرد:در روز اربعین  ساعت خروج از مرز  ۷ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر بود ولی بازگشت زوار به کشور به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی است.

فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد:طی این مدت ۱۵۰ هزار نفر از  مرز خسروی خارج شدند که اکثرا با ماشین شخصی خودشان به سمت مرزی خسروی آمده و ماشینهای خود را در پارکینگ های قصرشیرین پارک کردند و از مرز خارج شدند. 

تاتار ابراز داشت:از  جمعیت  ذکر شده حدود ۸۰ الی ۹۰ هزار نفر به کشور بازگشتند و مطمنا فردا و پس فردا نیز  زائر داریم و شاید جمعیتی زیادی باشند و در این خصوص ما تا ۳ الی ۴ روز دیگر موکب ها برقرار است و خدمات رسانی میکنند .

وی در پایان  تاکید کرد: با توجه به اینکه مرز خسروی پس از چند سال مجدد بازگشایی شد در صورتیکه کشور عراق برای مرز خسروی محدودیت قائل نمیشد میتوانستیم شاهد خروج ۴ برابری زوار ازمرزبودیم اما با توجه به این محدودیت ها ما در طی ۶ الی ۷ ساعت در یک روز ۳۰ هزار نفراز مرز عبور کردند که اگر به صورت ۲۴ ساعته بود روزانه ۱۰۰ هزار نفر از مرز خسروی خارج می شدند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار