فرمانده نیروی انتظامی از فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان قم بازدید کرد.
کد خبر: ۷۸۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۴ 19 October 2019

به گزارش تابناک قم، سردار حسین اشتری با حضور در مصلی قدس از نزدیک در جریان فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین و پذیرایی از زائرین ایرانی و خارجی در این قرارگاه قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی در این بازدید با تاکید بر ارزش و پاداش خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: خدمت به زائران اربعین حسینی که از کشورهای افغانستان و پاکستان در این قرارگاه حضور پیدا کردند شایسته تقدیر است.

وی با اعلام آمادگی برای همکاری با قرارگاه مردمی اربعین برای رفع کمبودها و مشکلات در روند خدمت‌رسانی به زائرین تصریح کرد: باید بسترهای لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به زائرین حسینی فراهم شود.

سردار اشتری اقدامات نیروی انتظامی در ایام اربعین به ویژه در مرزهای کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از مسائلی که امسال به طور ویژه مورد توجه بوده، عنایت ویژه پرسنل نیروی انتظامی به مسیر تردد زائرین غیرایرانی و اینکه از نظر راهنمایی و رانندگی به طوری هدایت شوند که دچار گرفتاری و تصادف و حادثه‌ای نشوند.

وی با اذعان به اینکه موکب‌های اربعین سبب می‌شوند از حوادث جاده‌ای جلوگیری شود خاطرنشان کرد: رانندگانی که خسته هستند در این موکب‌ها مستقر شده و استراحت می‌کنند و به همه رانندگان توصیه می‌شود موقع خستگی برای استراحت در این موکب‌ها مستقر شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار