سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول درباره دعوایش با محمد صلاح در دیدار لیورپول و برنلی صحبت کرده و می‌گوید یورگن کلوپ بعد از آن ماجرا او را برای صحبت درباره آن اتفاق به دفترش احضار کرده.
کد خبر: ۷۸۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان به نقل از "ورزش سه"، سادیو مانه در گفتگو با کانال پلاس درباره عصبانیت و دعوای لفظی‌اش با محمد صلاح دیگر مهاجم لیورپول در دیدار این تیم مقابل برنلی صحبت کرد و گفت از واکنش صلاح به حرفهایش تعجب کرده. مانه همچنین گفت که یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از آن واقعه او را به دفترش احضار کرده تا درباره  حادثه صحبت کند.

 

 

در جریان دیدار لیورپول و برنلی در ماه آگوست مانه از صلاح بسیار عصبانی شد چرا که معتقد بود درحالیکه او آزاد بوده و یارگیری نشده بود ستاره مصری به جای پاس داده توپ به او، تلاش کرده خودش گلزنی کند. چند دقیقه بعد که کلوپ، مانه را تعویض کرد او همچنان بسیار عصبانی بود و به صلاح اعتراض می‌کرد.

 

سادیو مانه در این گفتگو گفت:" صلاح گفت سادیو چرا عصبانی هستی؟ گفتم باید توپ را به من می‌دادی مو. صلاح گفت تو را ندیدم، می‌دانی که من با تو بد نیستم. بله من این را می‌دانم ولی واکنش صلاح به نظرم عجیب بود. ما گاهی تلفنی با هم صحبت می‌کنیم و برای هم پیام می‌فرستیم و کلا مشکلی با هم نداریم".

 

 

ستاره سنگالی لیورپول در ادامه گفت:" من و صلاح این مشکل را بین خودمان حل کرده بودیم ولی سرمربی من را به دفترش احضار کرد تا در این باره با من صحبت کند. به کلوپ گفتم که ماجرا بین من و صلاح حل شده و او هم خوشحال شد و هم تعجب کرد".

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار