مدیرکل انتقال خون البرز گفت: مرکز انتقال خون البرز برای روز اربعین و پذیرایی از اهداکنندگان نذر خون اربعین به حالت آماده‌‌باش درآمده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 17 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا مهدی‌زاده با اشاره به اجرای پویش نذر خون در استان، اظهار کرد: پویش نذرخون آگاهانه با شعار «دسترسی به خون سالم حق همه نیازمندان به خون» در استان در حال اجراست.

وی انجام اینگونه فعالیت ها را باعث همگرایی اجتماعی و حرکت در راستای فرهنگ غنی اسلامی ایرانی دانست که همواره با فرهنگ مردم این سرزمین گره خورده است.

این مسئول بیان کرد: پویش نذر خون همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه محرم آغاز شده و شهروندان تا اربعین حسینی و پایان ماه صفر می توانند با اهدای خون در این نذر مشارکت کنند و یاری‌گر بیماران نیازمند باشند.

مهدی‌زاده در ادامه از آماده‌باش مرکز انتقال خون البرز برای پذیرایی از اهداکنندگان خون در روز اربعین حسینی خبر داد و گفت: به دلیل کمبود نیرو و امکانات، امکان اعزام گروه‌های سیار به سایر شهرستان‌های استان وجود ندارد و اهداکنندگان باید برای ادای نذر خود به پایگاه مرکزی انتقال خون البرز واقع در چهارراه گلزار کرج مراجعه کنند.

وی در پایان بیان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود اهدای خون خود را به ساعات پایانی کار پایگاه‌ موکول نکنند تا بتوانند به موقع نذر خود را ادا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار