جام حذفی؛
تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۷۸۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: در چارچوب رقابت‌های جام حذفی تیم‌های فوتبال استقلال و فجرسپاسی امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶:۵۰ به مصاف هم می‌روند.

استقلال - فجرسپاسی/ پایان ۷ سال انتظار شیرازی‌ها

تیم فوتبال استقلال

شاگردان استراماچونی که از مرحله یک شانزدهم وارد رقابت‌های جام حذفی شدند، امروز باید مصاف فجرسپاسی بروند. استقلالی‌ها در لیگ برتر اصلا شرایط خوبی ندارند و از ۶ بازی تنها ۶ امتیاز کسب کرده‌اند. آبی پوشان پایتخت در اولین دیدار خود در جام حذفی توانستند با نتیجه ۳ بر یک گل ریحان البرز را شکست بدهند. در این مسابقه سجاد آقایی، فرشید اسماعلی و دیوسالار (گل به خودی) برای استقلال گلزنی کردند.

استقلال در رتبه یازدهم جدول رده بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر قرار دارد. آبی‌ها امیدوار هستند با قهرمانی در جام حذفی بتوانند هواداران خود راضی و برای فصل آینده لیگ قهرمانان کسب سهمیه کنند.

شیخ دیاباته و محسن کریمی مصدوم هستند و نمی‌توانند در دیدار برابر فجرسپاسی، آبی پوشان را همراهی کنند. روزبه چشمی که در روز‌های اخیر در کلینیک باشگاه استقلال حضور داشته مشکلی برای همراهی این تیم ندارد. محمد بلبلی هم به دلیل محرومیت مدت‌ها است که اجازه حضور در بازی‌های استقلال را ندارد.

البته استراماچونی در نشست خبری پیش از دیدار برابر فجر اعلام کرد علی کریمی و سیاوش یزدانی ملی پوشان استقلال در این مسابقه غایب هستند.

تیم فوتبال فجرسپاسی

برخلاف استقلال، فجری‌ها شرایط بسیار خوبی در لیگ دسته اول فوتبال ایران دارند. نماینده شیراز از ۸ بازی در لیگ آزادگان ۱۷ امتیاز کسب کرده و در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارد.

بازیکنان فجرسپاسی در مرحله یک شانزدهم دست به کار بزرگی زدند و توانستند با نتیجه ۳ بر ۲ تیم فوتبال خوزستان را شکست دهند. داوود مهابادی سرمربی فجر که سابقه حضور در لیگ برتر را هم دارد قصد دارد بار دیدار نماینده شیراز را به سطح اول فوتبال ایران برساند و در مصاحبه‌های خود بار‌ها اعلام کرده است که بازیکنانش توانایی تقابل با تیم‌های لیگ برتری را دارند. البته شاگردان مهابادی کار سختی مقابل استقلال دارند، چرا که آبی پوشان که از کورس قهرمانی لیگ جا مانده‌اند و می‌خواهند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

آخرین دیدار این ۲ تیم که ۷ سال پیش برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

قضاوت دیدار استقلال - فجرسپاسی برعهده پیام حیدری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار