امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفتگو با تابناک:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برقراری امنیت کامل در حدود زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 16 October 2019

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در گفتگو اختصاصی با خبرنگار تابناک گفت:خدا را شاكر هستيم كه امروز توانسته ايم  از مرز خسروي بازديد کنیم. ملت بزرگوار ما مستحضر هستند كه نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي إيران در غرب كشور و مرز هاي شرق كشور مستقر هستند.

وی خاطر نشان کرد:امسال اگر چه تجربه نخست ما بود ولي با مدد  امام حسين (ع) در حدود زميني تمام دستگاه هاي امنيتي كشورمان توانستند در مرز خسروي امنيت کافی را برقرار  كنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:،در بازدید از مرز خسروی و بررسی شرایط اسکان و خدمات رسانی به زوار اربعین، خدمت رسانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی قابل قبول است.

امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد:اين امنيت پايدار مستقر است تا  زوار اربعین حسینی كه از مرز خسروی خارج ميشوند  بسلامت به آغوش خانواده های خود بازگردند.

به گفته این مقام ارشد نظامی،در خصوص نيروي زميني ما توان مندي هاي امنيتي بسيار خوبي ازجمله بالگرد هلي كوپتر، تجهيزات فني و اورژانس و بيمارستان صحرايي را فعال كرده ايم.

وی در ادامه ضمن بازدید از خدمات ارتش، موکب ها و گفتگو با زائران، جویای شرایط امنیتی و خدمت رسانی شد و عنوان کرد:  امیدواریم تلاش هاي ما مورد قبول خداوند تبارك و تعالي واقع شده و زائرين بتوانند در صحت و سلامت کامل از مرز عبور و به وطن خود بازگردند.

دامیر حیدری در پایان تاکید کرد:در جریان این سفر هنگام گفتگو و دیدار زائرین که از کربلا معلی باز می گشتند اوج شور و شعف را مشاهده کردیم، بسیاری از زوار امنیت و آرامش موجود در کشور را یادآور شدند و از مسئولین قدردانی  کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار