سیامک آقایی در خصوص بازرسی هایی که در سه ماهه دوم سال جاری از مراکز پذیرایی و رستوران های درون شهری و برون شهری استان البرز صورت گرفته است، اظهار کرد: ۱۰۳ گشت بازرسی انجام شده است.
کد خبر: ۷۸۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸ 16 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ آقایی بیان کرد: در بازرسی های انجام شده از واحدهای پذیرایی و رستوران های درون شهری و برون شهری استان در فصل تابستان سال جاری، برای ۳۴ مرکز، پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی این پرونده ها ۲۷۳ میلیون و ۲۰۵ هزار ریال برآورد شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: بیشترین حجم تخلفات در مراکز پذیرایی و رستوران های استان مربوط به حوزه گرانفروشی یا همان عدم رعایت نرخ مصوب و زمینه کم فروشی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار گران‌فروشی و کم فروشی در برخی از واحدهای پذیرایی و رستوران ها موارد بهداشتی بخوبی رعایت نشده بود، تاکید کرد: عدم رعایت مسائل بهداشتی نیز از دیگر علل تشکیل پرونده برای تعدادی از این واحدها بوده است.

وی بیان کرد: تمامی پرونده های تشکیل شده در ادامه و پس از بررسی مقدماتی توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان البرز به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع داده می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز توضیح داد: بیشتر بازرسی های انجام شده از واحدهای پذیرایی و رستوران های درون شهری و برون شهری البرز در گشت مشترک  با حضور بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی به انجام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار