زن رزمی‌کار وقتی توسط دو مرد متجاوز ربوده شد، آنها را به شدت کتک زد. آدم‌ربایان که جان خود را در خطر می‌دیدند، با رها کردن طعمه‌شان گریختند متهمان پس از محاکمه به زندان محکوم شدند.
کد خبر: ۷۸۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 16 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ اردیبهشت امسال زنی هراسان و مضطرب به اداره آگاهی استان البرز مراجعه کرد و راز جنایتی سیاه را فاش کرد.
زن جوان به کارآگاهان گفت: در یک شرکت در منطقه کمالشهر کار می‌کنم. دیشب بعد از تمام شدن کارم به کنار خیابان آمدم و برای رفتن به خانه سوار یک‌دستگاه پژو 405 شدم. دو مرد جوان سرنشین خودرو بودند و رفتارشان عادی بود. بعد از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و به سمت اتوبانکرج-قزوین تغییر مسیر داد. به راننده اعتراض کردم که او همدستش با چاقو مرا تهدید کرده و خواستند مقاومت نکنم.

او ادامه داد: از آنها خواستم پول و طلاهایم را بگیرند و اجازه دهند از ماشین پیاده شوم اما بدون توجه به التماس‌هایم مرا به سمت نظرآباد بردند. وقتی به محل خلوتی رسیدند، متوجه نقشه شیطانی آنها شدم. به خاطر این‌که خودم رزمی کارم، در برابرشان مقاومت کرده و از ماشین پیاده شدم. به طرفم حمله کردند که آنها را به‌شدت کتک زدم. وقتی دیدند نمی‌توانند به نیت پلید خودشان برسند، سوار ماشین شده و فرار کردند. شماره پلاک خودرویشان را یادداشت کرده و خودم را به کنار جاده رساندم. با کمک یک راننده عبوری به خانه بازگشتم و امروز صبح با بهبود حال روحی ام تصمیم به شکایت گرفتم.
پس از این شکایت ماموران تحقیقات برای دستگیری دو مرد شیطان صفت را آغاز کرده و با ردیابی پلاک خودرو، مالک آن را شناسایی کردند.
در ادامه مالک پژو به نام سینا دستگیر شد که در تحقیقات مدعی شد، شب حادثه در خانه بوده و زن جوان به اشتباه پلاک خودروی او را یادداشت کرده است. سینا و شاکی سپس مواجهه حضوری شدند که زن جوان با مشاهده راننده او را شناخت.
سینا که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت، به جرم خود اعتراف کرد و گفت: شب حادثه با دوستم به نام شاهین در حال پرسه زنی بودیم که شاکی را کنار خیابان دیدیم. مقابلش توقف کردیم و او سوار شد. وسوسه شده او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهیم. وقتی به محلی خلوت رسیدیم، زن جوان به سمت‌مان حمله‌ور شد و کتکمان زد. ما هم از ترس فرار کردیم.
با این اعترافات، شاهین هم دستگیر شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان البرز فرستاده شد.
در جلسه محاکمه دو متهم با اعتراف به جرم خود مدعی شدند، پس از سوار کردن شاکی دچار وسوسه شده و اما در اجرای نقشه شان ناکام ماندند.
پس از دفاعیات متهمان قضات وارد شور شده و هر کدام از متهمان را به ده سال حبس محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار