به منظور یکپارچه‌سازی املاک تجاری شهر، واحد‌های تجاری غیرمجاز شناسایی و تاکنون تعداد ۲۵۰ پرونده تخلف در این مورد جهت تعیین خلاف به کمسیون ماده ۱۰۰ ارجاء داده شده است.
کد خبر: ۷۸۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ 16 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: رضا عنبری سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز مدیریت شهری شاهرود با بیان اینکه از بهمن‌ماه گذشته تاکنون در راستای جلوگیری از ادامه عملیات اجرایی ۷۵۸ برگ ابلاغ اخطار تخلف ساختمانی صادر شده است، گفت: ۱۱۰ مورد ابلاغ توقف دیوارکشی در زمین یا بنا‌های مخروبه و غیر مناسب که منافی با پاکیزگی و زیبایی شهر و موازین شهر سازی در این مدت صادر شده است.

او با بیان اینکه پسماند‌های ساختمانی و عمرانی باعث آلودگی‌های زیست محیطی و بد منظری فضای شهری می‌شود، افزود: در این مدت ۵۲ مورد ابلاغ اخطار رعایت اصول ایمنی دفتر فنی، ۴۸ مورد اخطار رفع خطر، ۶۵۰ برگ اخطار جمع‌آوری ضایعات ساختمانی و ۱۰۶ ملک قدیمی و خطر ساز جهت رفع خطر شناسایی و برگه اخطار داده شده است.

سرپرست واحد پیشگیری از ساخت و ساز مدیریت شهری شاهرود تصریح کرد: با پیگیری ممیز‌های شهرداری و با هدف یکپارچه‌سازی ملک املاک تجاری شهر، واحد‌های تجاری غیرمجاز شناسایی و تاکنون تعداد ۲۵۰ پرونده تخلف در این مورد جهت تعیین خلاف به کمسیون ماده ۱۰۰ ارجاء داده شده است.

عنبری ادامه داد: بیش از ۲۴۰ سرویس ضایعات ساختمانی از مسیر‌های بهارستان، انقلاب، بهشتی، شهنما، جابر ابن حیان، ساحلی شمالی و جنوبی، شیرودی و بعثت جمع‌آوری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار