البرز، استانی آرمیده در دامنه های رشته کوه البرز،سی و یکمین استان کشور با تنوع آب و هوایی وجمعیتی، قرار گرفته در ارتفاع بالای یک هزار و 300 متر با جمعیتی حدود 3 میلیون نفر رنگین کمانی از اقوام مختلف ایران زمین استانی که علیرغم اینکه 9 سال از استان شدن آن می گذرد هنوز عنوان نوپا را یدک می کشد.
کد خبر: ۷۸۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 15 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ البرز استانی 9 ساله که از سال 1389 تا کنون 6 استاندار داشته است اولین استاندار عیسی فرهادی(11ماه) 2.اصغرعربیان(12ماه) 3.سیدطاهرطاهری(8ماه) 4.سیدحمیدطهایی(39ماه) 5.محمدعلی‌نجفی(14ماه) 6.عزیزاله شهبازی (از 21آذرماه 1397 تاکنون) شهبازی استانداری از خطه جنوب کشور،ابتدا بعنوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی معرفی شد و پس از آنکه نجفی بازنشسته شد،گوی سبقت از رقبا ربود و علیرغم پیش بینی های برخی فعالان سیاسی که حدس شان گزینه های دیگری بود،در تاریخ 21 آذر 1397 عزیزاله شهبازی بعنوان ششمین استاندار هنوز نوپای البرز معرفی شد.

در دیدارهایی که با وی داشتیم،اظهار می کرد، دغدغه مشکلات مردم را دارد و مصمم است بعنوان نماینده عالی دولت در استان و در راستای سیاست های دولت،گره از مشکلات مردم بگشاید،هرچند این ادعا بیشتر آرمانی بنظر می رسید تا عملی،ولی تلاش کردیم تا باور کنیم و با رصد مسائل استان در حوزه های مختلف و انتقال مطالبات مردم به شخص استاندار،ضمن ایجاد تحول در سیستم اداری،درهای توسعه را بروی البرز نوپا بگشاییم.

آستین بالا زده و به تلاش هایمان افزودیم،هر زمان فرصت پیش آمد به معاونان و مدیران حوزه استانداری در خصوص مباحث مختلف اطلاع رسانی کردیم.

تا خواستیم به نتیجه برسیم،عزل و نصب ها آغاز شد،هرچند طبق قانون این تصمیم گیری ها از اختیارات نماینده عالی دولت می باشد،اما مدیران وارداتی در حالیکه امکان بهره مندی از نیروهای توانمند و کاربلد بومی وجود دارد،جفا در حق مردم استان است.

آقای شهبازی،استفاده از مدیران استان های دیگر در البرز،برای مردم استان هزینه بر است،آخرین نمونه،تخصیص اعتبار جهت تامین مسکن دو نفر از مدیران استانداری در شورای شهر که انتقادات فراوانی را بدنبال داشت.

آقای استاندار آورده سفر وزرا و مقامات دولتی به استان چیست؟کدام درد مردم با این آمد و رفت ها درمان شد؟

مردم از ما بعنوان رسانه می پرسند،چرا این آماری که مسوولان استان اعلام می کنند برای ما ملموس نیست؟چرا تغییری مشاهده نمی شود؟

تکلیف پیمانکاران جاده هشتگرد به طالقان که بدلیل ارائه گزارشات اشتباه سبب عصبانیت وزیر مسکن و شهرسازی گردید،چه شد؟ سرنوشت بیمارستان فوق تخصصی امام به کجا ختم شد؟ سازمان همیاری ها چه می کند؟مگر قرار نبود پس از یکماه ونیم 13میلیارد پرداخت شود؟ این پول الان کجاست؟ چرا حقوق کارکنان سازمان پرداخت نمیشود؟تکلیف حقوق معوق پرسنل بیمارستان چه شد؟ وبسیاری چراها و پرسش های دیگر؟؟؟

آقای استاندار انتقال آب سد کرج و طالقان به تهران مساوی است با مرگ کشاورزی و محیط زیست در البرز،جهت جلوگیری از این فاجعه چه اقدامی کرده اید؟

مگر خودتان بارها قول پیگیری علل بروز تصادفات در جاده چالوس را ندادید؟نتیجه؟ بازهم بارندگی،باز هم تصادف،بازآسفالت پلیمری ناسازگار،باز هم مرگ !!

آقای استاندار با برخی تصمیمات شما،البرز روی ویبره قرار گرفته است،در حالیکه کمتر از 6 ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده،پست معاونت سیاسی استانداری خالی است!!

عزل و نصب های خارج از قاعده،انگیزه را از مدیران توانمند استان گرفته است،کم کارها جولان می دهند و اوضاع بر وفق مرادشان است.

منابع انسانی و سرمایه های اقتصادی استان به هدر می رود،در حالیکه البرز تشنه این سرمایه هاست.

آقای شهبازی،در دیار ما چه بسیار مدیران و مسوولان آمدند و رفتند و البرز سکوی پرشی شد تا به پست های بالاتر برسند،ما رسانه ها ماندیم و مردمی که لایق همه نوع خدمتی هستند و بی مهری می بینند و دردمندند.

استاندار گرانقدر،خبرنگاری که دغدغه اش پیگیری مطالبات مردمی است و حریت را بر تملق و چاپلوسی ترجیح داده است،می داند که باید تاوان با مردم و در کنار مردم بودن را بپردازد ولی از رسالتی که انتخاب کرده نمی گذرد.

کمی تامل کنیم،شنیده شد اعضای شورا و شهردار کرج بدلیل نقد یکی از خبرنگاران حق طلب استان تحت فشار قرار گرفته اند،تا این خبرنگار که دست بر قضا جایگاهی هم در یکی از حساس ترین حوزه های شهرداری دارد،بر کنار شود.

قلم توتم من است، رسانه سنگرم، خداوند پشتیبانم و مردم در کنار و همراهم،سکوت خبرنگار مرگ است.

خاکپور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار