مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از ارسال ۶۰ عنوان کتاب به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 15 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ منصور محبی از برگزاری اختتامیه‌ی سومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام، خبر داد و اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال استان ، تعداد ۶۰ عنوان کتاب با موضوعات گوناگون ادبی، دینی و مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ و آداب و رسوم بومی محلی توسط نویسندگان، ناشران و اهل قلم، به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه در این دوره آثار نویسندگان استان ایلام در همه موضوعات و آثار نویسندگان غیرایلامی با موضوع ایلام که در سال‌ ۹۷ چاپ شده بودند، به منظور بررسی و داوری پذیرفته شد، گفت: آثار رسیده برای داوری به خانه کتاب جمهوری اسلامی ایران در تهران ارسال شده و پس اعلام نتایج نهایی داوری توسط اساتید استانی و کشوری، مراسم اختتامیه جایزه کتاب سال استان در آذرماه، هم‌زمان با هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

مسئول امور فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تاکید کرد: آثاری که به زبان کردی و با موضوع فرهنگ بومی و محلی استان است، توسط داوران استانی داوری خواهد شد./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار