مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: طی هماهنگی های انجام شده در تمامی موکب های ثبت شده استان فارس روحانی مبلغ از جانب سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس حضور دارند.
کد خبر: ۷۸۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 14 October 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی  با اشاره به اینکه در 66 موکب ثبت شده استان فارس در طول مسیر زائرین اربعین حسینی سازمان تبلیغات اسلامی نیز برنامه های خاصی اجرایی خواهد کرد افزود: تعداد ۶۶ موکب ثبت شده در طول مسیر زائران اربعین در ایران و عراق برپا شده است که به ترتیب ۳۳ موکب در کربلا، ۶ موکب در نجف و ۱۸ موکب در طول مسیر نجف به کربلا، ۱ موکب در کاظمین، یک موکب در بلد، ۴ موکب در شلمچه و ۳ موکب در مسیر شیراز به شلمچه پذیرای زائرین حسینی هستند.

وی ادامه داد: در پنج موکب نمایشگاه خانواده برگزار می شود، همچنین روحانی مبلغ به صورت تمام وقت در موکب ها جهت برپایی نماز جماعت و پاسخ به مسائل دینی حضور دارد و تعداد ۱۶۳ نفر از روحانیون مستقر نیز آماده اعزام هستند که در صورت اعلام نیاز به محل موکب ها اعزام می گردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس آمادگی دارد به طور جهادی در هر زمان که نیاز باشد روحانی، مداح و قاری قرآن به این مناطق اعزام کند.

حجت الاسلام مهرابی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش بزرگ جاماندگان از اربعین حسینی در شیراز نیز گفت: طی برنامه ریزی انجام شده راهپیمایی دسته های عزاداری از چهار مسیر به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

وی افزود: همچنین هماهنگی لازم جهت حضور بیش از 3 هزار نفر از شهرستان های مختلف استان فارس جهت حضور در این مراسم نیز انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد: در طول مسیر راهپیمایی دسته های عزاداری موکب هایی در نظر گرفته شده تا به عزاداران خدمات لازم را ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار