سردار محمدیان فرمانده انتظامی البرز ضمن اعلام این خبر گفت: در قالب این طرح با رصد اطلاعاتی و برای پیشگیری از هوشیار شدن مجرمان، پلیس البرز در طرحی ضربی در سطح استان البرز و ۴ شهرستان غربی پایتخت تمام مجرمان تحت تعقیب را دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۸۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ 13 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار محمدیان با اشاره به اینکه در جمع سارقان ۶۰ نفر دارای سابقه کیفری هستند، افزود: در قالب این طرح ۶ مالخر هم دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف بیش از ۱۰ میلیارد تومان از اموال مسروقه در همان دقایق ابتدایی طرح گفت: اکنون کمتر از ۲۴ ساعت از سرقت‌ها گذشته و تنها اعتراف‌های اولیه صورت گرفته و با بازجویی فنی قطعاً کشفیات بیشتری صورت میگیرد.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: اموال کشف شده شامل خودرو، لوازم داخل خودرو، لوازم منزل، کارت بانک‌های جعلی، تلفن همراه، طلا و سلاح سرد بوده است.
وی در مورد شیوه سرقت یکی از باند‌ها گفت: باند ۵ نفره‌ای از سارقان در شیوه‌ای خاص در طول صبح تا ظهر اقدام به سرقت میکردند.
سردار محمدیان یک راه کاهش جرایم سرقت را نخریدن اموال دست دوم دانست و گفت: خرید اموال دست دوم، کالا‌های فاقد بسته بندی و یا حتی به عنوان مخدوش بستری را برای عرضه اموال سرقتی پدید آورده است.
فرمانده انتظامی البرز به مردم توصیه کرد در صورتی که کالای دست دوم خریداری میکنند حتما فاکتور فروش معتبر کالا را دریافت کنند، زیرا در صورتی که سارق دستگیر شود مال سرقتی حتی بعد از فروش به صاحب اصلی بازگردانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار