مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از رونمایی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ 12 October 2019

به گزارش خبرنگارما، سمیه قاسمی طوسی صبح شنبه در جلسه شورای توسعه برنامه ریزی استان با اشاره به تهیه سند ارتقای وضعیت زنان استان افزود: این طرح برای اولین بار در سطح کشور به صورت هدفمند و مدون تهیه و اجرایی شده است و امروز رونمایی از آن صورت می گیرد.
 
این مقام مسوول با بیان اینکه برای ارتقای وضعیت زنان سرپرست خانوار در استان از اسناد بالادستی، هم اندیشی نخبگان بهره گرفتیم گفت: بیش از ۸۰۰ نفر ساعت زمان برای تهیه این سند صرف شده است.
 
عضوشورای اداری استانداری با بیان اینکه این سند در ۲۲۴ صحفه در قالب اسناد پشتیبان و در ۱۰ فصل تدوین شده است گفت: گروه های تاثیرگذار در حوزه بانوان و خانواده با برگزاری ۱۰ جلسه تخصصی نسبت به نهایی شدن سند اقدام کرده اند.
 
مدیرکل دفتر امور بانوان خانواده استانداری مازندران ادامه داد: مطالعات تکمیلی و تلفیق نهایی سند نیز انجام شده است و در فرایند تدوین سند با حضور اساتید، سازمان های مردم نهاد، کاهش و کنترل طلاق، حاشیه نشینی، اعتیاد مورد توجه قرار گرفته است.
 
قاسمی افزود: در بررسی تیم کاری برای تهیه سند، دفتر امور بانوان وخانواده، اعضای هیئت علمی دانشگاه و دیگر دستگاه ها نقش آفرینی کرده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار