از آنجایی که راه آهن یکی از ابنیه های ملی و پروژه های در حال توسعه در کشور است سالهای زیادی است توسعه ی زیرساخت های این پروژه ملی در بخش هایی از البرز همچون حسین آباد مهرشهر برای شهروندان مشکل آفرین و حادثه ساز شده است.
کد خبر: ۷۸۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳ 12 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ تردد زیاد و شبانه روزی شهروندان مهرشهری بین حسین اباد و فاز 5 مهرشهر  به منظور دسترسی به اماکن عمومی همچون فروشگاهها،مجموعه ورزشی تختی ،کتابخانه عمومی مهرشهر (تنها کتابخانه عمومی منطقه) با توجه به وجود راه آهن و سه ریله شدن این مسیر ریلی در این محل و گذر قطارهای مسافربری و باری سالهای زیادی است که بعضا شاهد برخورد قطار با عابرین بخصوص قشر دانش آموز بود ه ایم و حوادث تلخ،ناگورا و جبران ناپذیری را بوجود آورده است.

از آنجایی که این مسیر فاقد پل زیر گذر و یا رو گذر مختص عابرین می باشد خطرات و حوادث احتمالی در کمین نشسته اند و شهروندان بخصوص دانش آموزان را هر لحظه تهدید می کنند و متاسفانه با توجه به این که راه آهن در استان متولی مشخص و معنی ندارد پیگیری های گذشته ی ما نیز به ثمر ننشست.

امید است مسئولین در جهت رفع این مشکل و ایجاد آسایش و امنیت جان شهروندان پیگیری های لازم را از راه آهن کشوری به عمل آورند تا در آینده شاهد حادثه ای دلخراش و از دست دادن یک شهروند دیگر نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار