معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از تعطیلی یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم جلوبندی خودرو در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 09 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ‌سیامک آقایی افزود: از یک کارگاه غیرمجاز تولید لوازم جلوبندی انواع خودرو در قالب گشت مشترک بازرسین سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی، حدود‌ 280 میلیون ریال کالای تقلبی کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: این کارگاه غیرمجاز، لوازم کهنه و مستهلک جلوبندی خودروها را بازسازی و رنگ کرده و در بسته بندی تحت عنوان برندهای معروف در بازار، ‌به عنوان کالای نو و آکبند عرضه می‌کرده است.

وی در ادامه از کشف چند نوع کالای ممنوعه در یکی از عطاری های کرج خبر داد و گفت: طی گشت مشترک بازرسین سازمان صمت استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی البرز و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از یک واحد صنفی عطاری در شهرستان کرج، قرص ترامادون و شربت متادون به ارزش یک میلیارد و 215 میلیون ریال کشف و با دستور مقام قضایی ضبط شد.

آقایی درباره گردش‌کار این دو پرونده نیز گفت: پرونده های مذکور پس از تشکیل و تحقیقات مقدماتی جهت بررسی های تکمیلی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار