علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار صحنه گفت: دستگاه های دولتی و مردم صحنه برای اسکان و پذیرایی زوار اربعین حسینی آمادگی کامل را دارند.
کد خبر: ۷۸۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 08 October 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در ۴ جلسه‌ای که با ستاد اربعین استان برگزار کردیم در خصوص زیرساخت‌ها اقدامات لازم انجام و درباره خط کشی خیابان‌ها و معابر تصمیمات لازم گرفته شده است.

 وی افزود: آسفالت و لکه گیری ورودی و خروجی شهر، کمربندی شهر روشنایی داخل آن، آنتن دهی تلفن همراه در مسیر خطوط اینترنت کنترل شده و مشکل خاصی نداریم، بیمارستان‌ها، اورژانس و هلال احمر آمادگی لازم را دارند.

 حیدری تصریح کرد: برای اسکان زوار تمامی مساجد در سطح شهر و روستا‌های در مسیر به اضافه مهمانسرا‌های مربوط به دستگاه‌های دولتی و تعدادی اماکن ورزشی را آماده کردیم.

 فرماندار صحنه در خصوص پذیرایی زوار اربعین خاطر نشان کرد: دو موکب اصلی ما، یکی در مسیر رفت و دیگری در مسیر برگشت برپا شده که بیشترین پذیرایی را در این موکب‌ها داریم، همچنین موکب‌هایی نیز در مسیر شهر و روستا‌ها برپا کردیم، علاوه بر اینها دانشگاه آزاد، شهرداری‌ها و ادارات هم هرکدام یک موکب کوچک دارند و یک موکب نیز در خارج از کشور، در خاک عراق از نذورات مردم صحنه برپا که در مسیر نجف تا کربلا به زوار خدمت رسانی می‌کنند.

 حیدری در پایان با اشاره به آغاز به کار موکب‌ها صحنه از ۹ مهرماه ابراز داشت: پذیرایی از میهمانان و زائران کربلا که به صورت پیاده یا با وسایل نقلیه از شهرستان صحنه عبور می‌کنند، انجام می‌شود و ما آمادگی کامل برای اسکان و پذیرایی از زوار را داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار