سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از بارندگی و وزش باد شدید در استان از عصر فردا (چهارشنبه) خبر داد.
کد خبر: ۷۸۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 08 October 2019

 

مازیار غلامی ظهر سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفود سامانه کم فشار و وزش باد جنوبی در منطقه است که گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: از فردا با نفود تدریجی سامانه پرفشار و شمالی شدن جریانات، کاهش نسبی دما، بعضی ساعت ها وزش باد و بارندگی (پاره ای نقاط شدید) و احتمال رعد و برق تا اواسط روز پنجشنبه مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی، گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده باران عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، احتمال مه، وزش باد جنوبی، افزایش ابر، بتدریج طی بعدازظهر و شب بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط شدید) و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۳ درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای استان طی فردا را با ۱۰ درجه مربوط به دیلمان ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز ۱۸ درجه عنوان کرد.

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار