مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان البرز با بیان اینکه نرخ کرایه مسافران از مبداء البرز برای شرکت در اربعین حسینی تغییر نکرده است،گفت: یک واحدصنعتی برای در اختیار قراردادن کامیون یخچالدار تا مرز قول مساعد داده است.
کد خبر: ۷۸۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 06 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ مهردادجهانی در مراسم هماهنگی ستاد اربعین حسینی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،اظهار داشت: 90 دستگاه خودرو برای ارسال کالا از طریق کاپوتاژ در استان البرز هماهنگ شده است.

وی با اشاره به لزوم حمایت از خودروهای حامل کالا به عتبات عالیات،افزود: به صاحبان این خودروها سهیمه لاستیک به صورت خارج از نوبت داده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان البرز بابیان اینکه 445 دستگاه اتوبوس برای بازگشت زائران استان البرز مورد نیاز است،بیان کرد: نرخ جابه جایی مسافران از مبداء البرز مطابق با نرخ سال گذشته است و قیمتهای کرایه هیچ افزایشی نداشته است.

وی با بیان اینکه کمبود خودرو برای ارسال کالا به عراق برطرف می‌شود،عنوان کرد: یک واحدصنعتی و تولیدی برای در اختیار قراردادن کامیون یخچالدار تا مرز عراق قول مساعد داده است و باید برای بعد از مرز برنامه‌ریزی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار