فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده شیطنت هایی از سوی عربستان و آمریکا صورت می گیرد اما براساس آمار، تعداد زائران نسبت به سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.
کد خبر: ۷۸۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 06 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار سید یوسف مولایی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: دشمن از حضور مردم در مراسم اربعین به شدت هراس دارد و در تلاش است این حضور را کمرنگ کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده شیطنت هایی از سوی عربستان و آمریکا صورت می گیرد اما براساس آمارهایی که از کربلا به دست آورده ایم آمار زائران نسبت به سال گذشته در این مقطع زمانی تقریبا دو برابر شده است و این امر نشان می دهد جمعیت در کربلا پرحجم است.

وی بیان کرد: موکبی به نام امام حسن مجتبی (ع) از قدیمی ترین موکب های استان البرز و مستقر در کربلاست که برخی از خیرین علاقه مند به پشتیبانی از این موکب هستند.

جلسات مربوطه برگزار شد و در حال حاضر این موکب با بیش از پنج هزار نفر در حیاط استانداری کربلا در نزدیکی حرم فعال است و از دو روز دیگر فعالیت خود را آغاز می کند و پذیرای زائران‌ ابا عبدالله (ع) خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار