پلیس البرز با همراهی و همگامی مردم ، جولان اراذل و اوباش را در مناطق مختلف این استان تحت کنترل و به صفر رسیده که این امر موجب ارتقای امنیت در ایران کوچک شده است.
کد خبر: ۷۸۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 06 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ محمدحسن کشوری  رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ البرز اظهار داشت: اوباش و نوچه های آن ها در سطح استان تحت کنترل پلیس هستند و کوچکترین تحرکی از سوی مخلان نظم در جامعه از دید پلیس پنهان نمی ماند.

وی اضافه کرد: ایجاد امنیت مطلوب، مناسب و پایدار هدف اصلی مجموعه نیروی انتظامی استان البرز است و برای تحقق این هدف  پلیس  از همه امکانات و تجهیزات خود بهره می‌گیرد.

کشوری افزود: ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان از ماموریت های ذاتی پلیس است و هرگز در قبال این ماموریت کوتاه نخواهیم آمد و با کسانی که بخواهند با عرض اندام و قدرت نمایی از شهروندان سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه و قانونی خواهد شد.

کوچکترین تحرکی از سوی اراذل و اوباش، از دید پلیس پنهان نمی ماند و تمام ترددها و فعالیت های آن ها به طور نامحسوس و غیر مستقیم کنترل می شود.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی البرز دربخش دیگری از سخنان خود گفت: حدود ۴۰ درصد از تماس های مردمی با پلیس ۱۱۰ در سال جاری  در این استان عملیاتی شده است.  

 طی این مدت بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ انجام شده که بیش از ۴۵۰ هزار تماس آن ها، عملیات پلیس را درپی داشته است.

کشوری بیان داشت: در این مدت  درخواست های مشاوره ای بیش از ۱۰۰ هزار ماموریت مربوط به حوزه پلیس راه و  ۱۲۰  هزار مورد ماموریت مربوط به حوزه راهور استان انجام شده است.

رئیس مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ البرز  خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی تماس ها شامل نزاع فردی، تصادف، مزاحمت های خیابانی، سرقت و مابقی سایر جرائم بوده است.

وی  از مردم خواست از تماس های غیرضروری با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خودداری کرده تا پلیس در سایر ماموریت های خود، بهتر  خدمات رسانی کند.

شهروندان در صورت تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به دور از شتاب زدگی و عجله اطلاعات و آدرس کامل را ارائه کنند.

برچسب ها: امنیت ، اوباش ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار