آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز و کندوان نیمه سنگین و پرحجم است.
کد خبر: ۷۸۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 02 October 2019

آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز و کندوان نیمه سنگین و پرحجم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در جاده‌های هراز و چالوس نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین است، گفت: عمده ترافیک‌ها در ورودی جاده‌های استان گزارش شده است.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ورود انواع کشنده‌های سنگین تا ساعت ۲۴ امشب در جاده هراز ممنوع است، افزود: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ فردا و پس فردا ۱۱ و ۱۲ مهرماه از جاده هراز ممنوع است.

او گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۲ مهرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع می‌شود و از ساعت ۱۷ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

سرهنگ قدمی افزود: این محدودیت ترافیکی در جاده چالوس تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۳ مهرماه ادامه دارد.

کاهش تصادفات جاده‌ای در مازندران

رییس پلیس راه مازندران به کاهش ۲۰ نفری کشته‌های سانحه رانندگی در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: این میزان تلفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال و با توجه افزایش ۶ درصدی تردد کاهش چشم گیری داشته است.

او افزود: تعداد کشته‌های رانندگی در جاده‌های استان در ۱۰ روز نخست مهرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

سرهنگ قدمی به افزایش ساعت تاریکی هوا اشاره کرد و گفت: این امر سبب شد تا شاهد افزایش تصادفات جاده‌ای رانندگان با عابران پیاده باشیم.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رعایت سرعت مطمئنه، استفاده از البسه روشن و نورتاب‌ها و عبور از گذرگاه‌های عابر پیاده در کاهش تلفات جاده‌ای بسیار موثر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار