معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده 100 خبر داد و گفت: کاهش بروکراسی اداری شهرداری کرج یکی از اهداف استفاده از این نرم افزار است.
کد خبر: ۷۸۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 02 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از راه اندازی زیرسیستم کمیسیون ماده 100 شهرداری کرج خبر داد و گفت: راه اندازی سیستم کمیسیون ماده 100 با توجه به پیچیدگی های فنی آن یکی از اقدامات بزرگ سازمان فاوای شهرداری است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج بیان کرد: جلوگیری از بروز خطا در انجام محاسبات و وصول مطالبات شهرداری، تحلیل خلاف و محاسبات جریمه به صورت سیستمی، پیگیری آرای صادر شده، گزارش گیری و تحلیل تخلفات به منظور بهبود مستمر ضوابط و مقررات شهرسازی یا نحوه مقابله با تخلفات از مزایای این نرم افزار است.

وی به حداقل رسیدن فرآیند طولانی ثبت و ابلاغ رأی، کاهش بروکراسی اداری و تسهیلِ امور شهروندان را از دیگر اهداف راه اندازی نرم افزار مذکور برشمرد و افزود: از دیگر مزایای این نرم افزار سرعت، دقت و نظارت لازم در اجرای رأی صادره است که براساس رأی اعضای کمیسیون، مبلغ جریمه به صورت سیستمی و در همان جلسه کمیسیون محاسبه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار