«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
کد خبر: ۷۸۴۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 02 October 2019
شهید علیرضا احمدی در وصیت‌نامه خود آورده است: دشمنان انقلاب ما روش یزید و معاویه را پیش گرفته‌اند و اصلا نمی‌خواهند فرصت فکر کردن را به خود بدهند تا حق را از باطل تمیز دهند.

به گزارش فارس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا احمدی

آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید علیرضا احمدی است:

 به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

به یاری الله و به پیشوایی از فرمان امام امت خمینی بت‌شکن که اسلام را دوباره زنده کرد، ما می‌رویم تا در راه اسلام و خدای بزرگ جان خود را نثار کنیم.

اول باید این جنگ را شناخت این جنگی است که از طرف آمریکا بر ما تحمیل شده تا اسلام را نابود کنیم و بر مسلمانان است که از کیان دین خود دفاع کنند.

پروردگارا قدری عطا کن تا بتوانم با خون خودم دین تو را یاری کنم و در برابر سالار شهیدان خجالت نکشم. دوست دارم تکه تکه شوم و سرم از تنم جدا شود تا روز قیامت همانند آقا و مولایم حسین باشم و به او بگویم‌ای حسین من هم، چون تو پیکرم در راه خدا قطعه قطعه شد و همچون تو و فرزندانت سرم از بدن جدا شد.

خدایا شهادت را نصیبم کن و به مادرم تحمل و صبر عنایت فرما تا بتواند در مقابل شهادت من مقاومت کند. آرزو داشتم در عملیات‌های قبلی شرکت کنم و شهید شوم، اما خدایا تو هر لحظه که دوست داری مرا در نزد خود ببری که راضیم به رضای تو.

ما از آن خدائیم و بازگشت ما به سوی اوست پس چه بهتر که این مسیر را در راه او طی کنیم تا خداوند راضی باشد.

با سلام و درود به رهبر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی فرزند شجاع فاطمه زهرا (س) و درود به خواهر و مادر عزیزم که مرا در راه خدا هدایت کرد، سلام بر مردم سلحشور که فرزندان خود را برای اسلام فدا کردند.

ما دنباله نهضت امام حسین (ع) را گرفته و با روش آن حضرت پیش می‌رویم و همه عالم می‌داند که دشمنان انقلاب ما روش یزید و معاویه را پیش گرفته‌اند و در مقابل حسین زمان امام خمینی ایستاده‌اند، اما گویا این دشمنان اصلا نمی‌خواهند فرصت فکر کردن را به خود بدهند تا حق را از باطل تمیز دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار