مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به اشتغال ۶۷ هزار نفری شهرک‌‌های صنعتی در این منطقه گفت: در راستای طرح رونق تولید ۲۳ واحد صنعتی از تملک‌ بانک‌‌ها خارج و به سرمایه‌گذاران واگذار شد.
کد خبر: ۷۸۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 02 October 2019

 به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد امین فرشی اظهار داشت: استان البرز جزو استان‌های صنعتی کشور است و بر اساس مصوبه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی  پیشنهاد احداث شهرک فناوری در این استان مورد تایید قرار گرفته است.

وی افزود: طی سال‌های گذشته 159 واحد صنعتی تحت تملک بانکها این استان و استان تهران قرار گرفته بودند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز با بیان اینکه در سال گذشته 77 واحد صنعتی از تملک بانک‌ها  خارج شد،بیان کرد: این واحدها در اختیار تولید کنندگان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته و در حال حاضر در حال فعالیت و تولید هستند.

فرشی با بیان اینکه در سال‌جاری نیز احیای 99 واحد صنعتی و هدایت آنها به چرخه تولید در دستور کار قرار گرفته است،گفت: در شش ماهه اول سالجاری حدود 23 واحد صنعتی از تملک بانک‌ها خارج و اقدامات لازم از سوی خریداران برای احیای واحدهای در حال انجام است،احیای این واحدها سبب ایجاد اشتغال برای 800 نفر است.

وی با بیان اینکه بیش از 55 درصد واحدهای صنعتی استان البرز در شهرک‌های صنعتی دولتی و  غیردولتی  مستقر  هستند،گفت:  ظرفیت اشتغالزایی این واحدها 67 هزار نفر است و این تعداد با شرایط استقبال سرمایه گذاران در حال افزایش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار