معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: طرح جامع شهرستان سرعین با انتخاب مشاور ذیصلاح تدوین می‌شود.
کد خبر: ۷۸۴۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ 30 September 2019

به گزارش تابناک اردبیل، مسعود امامی‌یگانه در جمع مدیران سرعین با اشاره به اینکه برای توسعه شهر سرعین نیازمند برنامه‌ریزی با افق بلند مدت هستیم ، افزود: هر گونه کار عمرانی در شهرستان سرعین باید با لحاظ برنامه دقیق کارشناسی انجام بگیرد تا پیکره شهر و ارائه خدمات بهینه به مردم و گردشگران در آینده مختل نشود.

وی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز در سرعین از جمله عملیات تعریض راه سرعین - آلوارس و بهسازی راه‌های روستایی که عموما در مسیر گردشگری هستند، در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به حضور گردشگران بویژه در ایام پیک مسافر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان خواست نسبت به ارائه برنامه جبران کمبود آب اقدام کنند.

تکمیل ساختمان راهدارخانه آلوارس، تکمیل راه دسترسی پیست اسکی اوجور، شروع عملیات راه دسترسی محل دفن بهداشتی پسماند شهرستان سرعین ، بهسازی مسیر روستای ویلادره ، تعیین تکلیف زمین ساختمان موزه شهر سرعین و راه‌اندازی مرکز رزرواسیون اقامتی از جمله مصوبات این جلسه بود.

شهرستان سرعین در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل واقع شده و به عنوان قطب مجتمع‌ها و چشمه‌های آبگرم و معدنی کشور، سالانه پذیرای ۶ تا هشت میلیون مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار